قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گزارش AFC از قهرماني پرسپوليس در جام حذفي
 

کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارش بازتاب قهرماني تيم فوتبال پرسپوليس در جام حذفي نوشت: سرخ‌پوشان ايران آسيايي شدند.


     کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشي از فينال جام حذفي ايران نوشت: تيم فوتبال پرسپوليس علي‌رغم شکست يک بر صفر در ديدار برگشت مسابقه فينال مقابل ملوان بندرانزلي در اين شهر، با قهرماني در مسابقات جام حذفي ايران حضور خود را در ليگ قهرمانان آسيا سال آينده قطعي کرد.
سرخ‌پوشان، که در ديدار رفت با نتيجه 4 بر 2 در ورزشگاه آزادي به پيروزي رسيده بود، پس از گل مهرداد اولادي در دقيقه 19 نتوانست گل خورده را جبران کند و با نتيجه يک بر صفر مغلوب اين تيم شد.

ملوان نتوانست شمار گل‌هاي زده خود را جبران کند و در مجموع با نتيجه 4 بر 3 مغلوب حريف تهراني شد.
شاگردان علي دايي، که سال گذشته نيز توانسته بودند جام قهرماني مسابقات حذفي را به خانه ببرند، در تعداد عنوان‌هاي قهرماني با استقلال، حريف ديرينه‌اش برابر شدند.
پرسپوليس در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا 2011، با 5 امتياز، يعني 6 امتياز کمتر از الاتحاد در گروه سوم در رده سوم قرار گرفت و از راهيابي به جمع 8 تيم برتر بازماند.

 

[ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:گزارش AFC از قهرماني پرسپوليس در جام حذفي , ] [ 14:5 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

تيم فوتبال اميد ايران، سوريه را شكست داد
 

تيم ملي فوتبال اميد ايران در ديداري دوستانه تيم اميد سوريه را شکست داد.


  تيم ملي اميد ايران از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادي در ديداري دوستانه به مصاف سوريه رفت و با نتيجه 2 بر يک به برتري رسيد. احسان حاج صفي و ميلاد فخرالديني گل‌هاي تيم ايران را به ثمر رساندند.
اين اولين بازي تدارکاتي بين المللي تيم اميد ايران با سرمربيگري عليرضا منصوريان بود.
تيم اميد ايران خودش را براي ديدار با تيم اميد عراق در چارچوب مقدماتي المپيک لندن آماده مي‌کند مسابقه‌اي که روز 29 خرداد در اربيل عراق برگزار خواهد شد.

[ جمعه 20 خرداد 1390برچسب:تيم فوتبال اميد ايران, سوريه را شكست داد , ] [ 23:41 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مارادونا شاگردانش را به اردوي اتريش مي‌برد
 

چهره اسطوره‌اي فوتبال آرژانتين و جهان شاگردان خود را براي حضوري مطلوب در فصل جديد ليگ امارات به اتريش مي‌برد.


  به نقل از روزنامه الاتحاد، ديگو مارادونا که حدود يک ماه قبل با تيم الوصل امارات با قراردادي 2 ساله به مبلغ دوازده ميليون دلار به توافق رسيد،‌ براي آماده سازي تيم شهر کرتنن اتريش را به عنوان محل برپايي اردوي تيم اماراتي در نظر گرفت.
اين مربي به خبرنگاران در دبي اعلام کرد که از تاريخ 13 تا 22 جولاي(22 تا 31 تيرماه) بازيکنان الوصل در اين منطقه خوش‌ آب و هواي انجام خواهند داد.
وي اظهار اميدواري کرد دراين کمپ، تيمش به بالاترين سطح آمادگي برسد و با آمادگي کامل مهيا حضور در رقابت‌هاي فصل بعد شود.

 

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:مارادونا ,شاگردانش, را به اردوي اتريش مي‌برد ,, ] [ 15:40 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

سپاهان و ذوب‌آهن حريفان خود را شناختند
 

قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا برگزار شد و تيم‌هاي حاضر در اين مرحله حريفان خود را شناختند.


 قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 12:30 امروز سه شنبه در کوالالامپور مالزی و با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در این مرحله از رقابت‌ها برگزار شد. براین اساس تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا طبق برنامه زیر به مصاف هم می روند:
بازی شماره یک: سرزو اوزاکای ژاپن - جئونبوک موتورز کره جنوبی
بازی شماره 2: الاتحاد عربستان - اف سی سئول کره جنوبی
بازی شماره 3: سپاهان ایران - السد قطر
بازی شماره 4: سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی - ذوب آهن ایران

 - برنامه دیدارهای مرحله نیمه نهایی این مسابقات به شرح زیر است:
* برنده دیدار شماره 4 - برنده دیدار شماره 3
* برنده دیدار شماره 2  - برنده دیدار شماره یک

 با این شرایط در صورت صعود تیمهای ذوب آهن و سپاهان به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، این دو تیم برای راهیابی به دیدار نهایی با هم روبه رو خواهند شد.

 دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. هر چهار بازی رفت روز 14 سپتامبر (23 شهریور) برگزار می شود و تاریخ برگزاری دیدارهای برگشت یک چهارم نهایی روزهای27 و 28 سپتامبر ( 5 و 6 مهر)خواهد بود.

 دیدارهای نیمه نهایی در روزهای 19 و 26 اکتبر (27 مهر و 4 آبان) خواهد بود و بازی فینال در یکی از دو روز چهارم یا پنجم نوامبر (13 یا 14 آبان) خواهد بود.
 

  

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:سپاهان و ذوب‌آهن حريفان خود را شناختند , ] [ 14:10 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

السد قطر حريف سپاهان شد
 

تيم فوتبال السد قطر در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا حريف سپاهان شد.


 قرعه کشي مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا امروز در کوالالامپور مالزي برگزار شد که سپاهان قهرمان ايران به‌مصاف السد خواهد رفت. سپاهان در ديدار رفت ميزبان خواهد بود.

 بازي‌هاي يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.
ديدارهاي رفت 23 شهريور ماه (14 سپتامبر) و بازي‌هاي برگشت يک‌چهارم نهايي روزهاي پنجم و ششم مهرماه (27 و 28 سپتامبر) برگزار خواهد شد.

 بازي‌هاي نيمه‌نهايي در روزهاي 27 مهر (19 اکتبر) و 4 آبان (26 اکتبر) خواهد بود و ديدار فينال در يکي از روزهاي 13 يا 14 آبان (چهارم يا پنجم نوامبر) خواهد بود.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:السد قطر حريف سپاهان شد , ] [ 14:8 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

نامه تشکر AFC به فدراسيون فوتبال و باشگاه‌ها
 

آلکس سوسي دبير کل کنفدراسيون فوتبال آسيا در نامه‌هاي جداگانه به رئيس و دبير کل فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان ليگ حرفه اي ايران براي همکاري خوب اين فدراسيون با هيات ويژه AFC نامه اي تشکر ارسال کرد.




   به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، متن اين نامه به شرح زير است:

« مايليم از اين فرصت استفاده کنيم و از حمايت، تلاش زياد و مساعدتهاي شما به تيم ويژه AFC تشکر کنيم. لطفا تشکر صادقانه مان را به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ به دليل کمکهاي بي شمارشان براي همکاري در تکميل بازديد و برگزاري کارگاه آموزشي در ايران و باشگاه هايي که فراتر از حد انتظار، ما را مورد لطف و استقبال قرار دادند ابلاغ کنيد.»


در ادامه اين نامه آمده است: «قويا باور داريم که اين بازديد نه تنها به AFC کمک مي کند که دانش بهتري از ليگ حرفه اي ايران و باشگاه هاي مربوطه اش داشته باشد بلکه براي فدراسيون فوتبال و باشگاه هاي حرفه اي در ايران در شناسايي وضعيت کنوني و مسير آينده به سوي حرفه اي شدن کامل فوتبال موثر خواهد بود.»


همچنين در پايان اين نامه آمده است:« ما آماده ارائه اطلاعات بيشتر به شما براي توسعه فوتبال حرفه اي در ايران هستيم و شما نيز مي توانيد ايده ها و نظراتتان را براي توسعه رقابتهاي آسيايي با ما در ميان بگذاريد. يک بار ديگر از همکاري صميمانه شما تشکر مي کنم.»

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:نامه تشکر ,AFC ,به فدراسيون فوتبال و باشگاه‌ها ,, ] [ 14:3 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

ستاره 19 ساله ژاپني در راه بايرن مونيخ
 

باشگاه بايرن مونيخ قصد دارد تاکاشي اوسامي بازيکن 19 ساله ژاپني را خريداري کند.


  باشگاه گامبا اوزاکا اعلام کرد مونيخي ها به جذب ستاره‌ي جوان اين باشگاه علاقه نشان داده و مذاکرات را براي جذب او آغاز کرده‌اند.


باشگاه بايرن مونيخ پيش از اين در تعطيلات نيم فصل که لوئيس فان خال روي نيمکت اين تيم حضور داشت براي جذب اين بازيکن اقدام کرده بود که البته تلاش باواريايي‌ها با شکست روبرو شده بود.


اوسامي 19 ساله در سال 2010 به عنوان بهترين بازيکن جوان ليگ ژاپن انتخاب شد.


سخنگوي باشگاه اوزاکا درگفت و گو با خبرگزاري فرانسه با تاييد علاقه‌ي باشگاه بايرن مونيخ براي جذب اوسامي گفت: باشگاه بايرن مونيخ کارش را براي خريد بازيکن تيم ما آغاز کرده، اما باشگاه در اين مرحله قصد ندارد موضع گيري کند،‌چرا که هنوز هيچ توافقي حاصل نشده و کار به پايان نرسيده است.


وي با مساعد توصيف کردن شرايط براي جدايي اوسامي عنوان کرد: بندي در قرارداد او باشگاه گامبا اوزاکا وجود دارد که به وي اجازه مي دهد در صورت داشتن پيشنهاد از باشگاه‌هاي خارجي تيم را ترک کند و به همين دليل ما نمي توانيم مانع از جدايي ‌او شويم.


به نظر مي رسد درخشش کاگاوا در بورسيا دورتموند در تصميم مونيخي‌ها براي خريد اين بازيکن بي تاثير نبوده است. ستاره‌ي تيم ملي ژاپن در دورتموند عملکرد فوق العاده‌اي داشت و توانست نقش مهمي در قهرماني تيمش ايفا کند.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:ستاره 19 ,ساله ژاپني در راه بايرن مونيخ ,, ] [ 1:22 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

سوزوكي استقلالي شد
 

رئيس برگزاري مسابقات ليگ قهرمانان آسيا کارت هواداري باشگاه استقلال را دريافت کرد.


 در بازديدي که سوزوکي رئيس ليگ قهرمانان آسيا از باشگاه استقلال در هفته گذشته داشت اتفاق جالبي رخ داد.
به پيشنهاد مسئولان باشگاه استقلال سوزوکي فرم صدور کارت هواداري اين تيم را پر کرد و سپس کارت هواداري براي رئيس ليگ قهرمانان آسيا صادر شد تا بدين ترتيب سوزوکي يکي از هواداران استقلال به شمار رود.

[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:سوزوكي, استقلالي شد ,, ] [ 1:20 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

تيم ملي فوتسال ايران با 9 گل چين را در هم كوبيد
 

تيم ملي فوتسال ايران در آخرين ديدارش در تورنمنت بين‌المللي چين، تيم ميزبان را با 9 گل در هم کوبيد.


در حالي که پيش از اين تيم ايران با يک شکست و دو تساوي، موفق به کسب تنها دو امتياز شده بود، در آخرين مسابقه‌اش بعدازظهر امروز (شنبه) تيم ملي چين را در هم کوبيد.
تيم علي صانعي در حالي که نيمه اول را سه بر صفر پشت سر گذاشته بود، تيم ميزبان را 9 بر 2 از پيش رو برداشت تا در جدول مسابقات پنج امتيازي شود.
گل‌هاي اين مسابقه را وحيد شمسايي (2 گل)، جواد اصغري‌مقدم (2 گل)، مسعود دانشور، مصطفي طيبي، محمد طاهري، مهدي جاويد و سعيد تقي‌زاده به ثمر رساندند.
فردا در روز پاياني تورنمنت چين، تيم ايران با قرعه استراحت روبروست و تيم‌هاي چين - برزيل و ژاپن - روماني رودرروي هم قرار مي‌گيرند تا رده‌بندي پاياني اين رقابت‌ها مشخص شود.
ايران با نتايج کسب شده شانسي براي قهرماني اين دوره از رقابت‌ها نخواهد داشت.

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:تيم ملي, فوتسال ايران, با 9 گل چين را در هم كوبيد ,, ] [ 1:45 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

شكست حريف تيم فوتبال اميد ايران مقابل كويت
 

تيم اميد عراق حريف ايران درمرحله انتخابي رقابت هاي فوتبال بازيهاي المپيک 2012 لندن روز شنبه مقابل تيم کويت تن به شکست داد.


    در اين ديدار که در کويت برگزار شد، تيم اميد اين کشور با تنها گل يوسف ناصر السلمان از سد تيم عراق گذشت.
هر دو تيم کويت و عراق خود را براي حضور در مرحله دوم انتخابي رقابت هاي فوتبال بازيهاي المپيک آماده مي کنند.
تيم هاي فوتبال اميد عراق و کويت در مرحله انتخابي به ترتيب مقابل تيم هاي ايران و ژاپن قرار مي گيرند.
پيش از اين قرار بود تيم فوتبال اميد ايران روز يازدهم خردادماه جاري در ديداري دوستانه به مصاف تيم اميد اوکراين برود اما به دليل مشکلات خروج بازيکنان، اين ديدار لغو شد.
ملي پوشان اميد ايران روز بيستم خردادماه جاري در ديداري دوستانه برابر تيم اميد سوريه قرار خواهند گرفت تا با آمادگي مطلوب مقابل تيم عراق صف آرايي کنند.
برنامه مرحله دوم انتخابي رقابت هاي فوتبال بازيهاي المپيک در قاره آسيا به شرح زير است :‌
عراق با ايران
قطر با هند
بحرين با تايلند
استراليا با يمن
ژاپن با کويت
سوريه با ترکمنستان
کره‌شمالي با امارات
کره‌جنوبي با اردن
ازبکستان با هنگ‌کنگ
عربستان با ويتنام
چين با عمان
لبنان با مالزي
ديدارهاي رفت اين مرحله از مسابقه ها روز بيست و نهم خردادماه جاري و ديدارهاي برگشت روز دوم تيرماه امسال برگزار خواهد شد.
درپايان اين مرحله از رقابت ها، 12 تيم جواز حضور به مرحله پاياني انتخابي را به دست مي آورند.
12 تيم حاضر در مرحله پاياني به سه گروه چهار تيمي تقسيم خواهند شد که در نهايت تيم هاي نخست راهي بازيهاي المپيک 2012 المپيک مي شوند. 

[ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:شكست حريف تيم, فوتبال اميد ايران ,مقابل كويت ,, ] [ 1:44 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content